Video Fitness Forum  

Go Back   Video Fitness Forum > Search Forums

Showing results 1 to 20 of 500
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: kittybug
Forum: Challenges and Check-ins 08-03-21, 05:51 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Sorta quick drive-by post, Watulans!! Busy, busy,...

Sorta quick drive-by post, Watulans!! Busy, busy, busy!

Yesterday was Cathe's Afterburn Bonus Burn premix because I had to see where I was at. Yep, taking things down a notch for a couple months...
Forum: Challenges and Check-ins 08-02-21, 09:16 AM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Ouch, Nathalie!! UG, I'm so sorry, and right at...

Ouch, Nathalie!! UG, I'm so sorry, and right at the start of vacation which is double UG!!! I too hope you can get a wheelchair. You're in good company with the Watulans because we always bounce...
Forum: Challenges and Check-ins 08-01-21, 04:48 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
I'm back again, Watulans, and very curious,...

I'm back again, Watulans, and very curious, because it's been about eight weeks since I have done any long or very intense cardio. I was expecting Kick, Punch, and Crunch to absolutely kill me today,...
Forum: Challenges and Check-ins 08-01-21, 10:26 AM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Happy Sunday, Watulans! Oh, Rabbit, Rabbit!!! ...

Happy Sunday, Watulans! Oh, Rabbit, Rabbit!!!

Hope you all are staying fierce and doing well. I finished up my fourth week of my Slim Series rotation and ended with Eoin's Going Big practice. I've...
Forum: Challenges and Check-ins 07-27-21, 05:17 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
MamaW, yessssss!!!! FOLV, you have a new name :)...

MamaW, yessssss!!!! FOLV, you have a new name :) Your hiking sounds awesome (and fierce!!)! :sun: Oh, and YESSSS on goofball Kevin and Ashley's, um, form. My favorite background pair of the set is...
Forum: Challenges and Check-ins 07-25-21, 01:42 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
You have nothing to apologize for, just do you!!...

You have nothing to apologize for, just do you!! We're glad you're here. Not glad about the botched surgery :eek: though. :mad: Hope the specialist can help you! :heart:
Forum: Challenges and Check-ins 07-25-21, 01:27 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Hah, FN2, great minds...we were posting at the...

Hah, FN2, great minds...we were posting at the same time again!! :love:
Forum: Challenges and Check-ins 07-25-21, 01:00 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Happy Sunday, Watulans! Boy I've got...

Happy Sunday, Watulans!

Boy I've got catching up to do! First, the workouts. I'm still dealing with pain and following my own 'Slim Training' rotation with the Slim Series which looks like this:...
Forum: Challenges and Check-ins 07-21-21, 01:14 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
I'm so dang busy, Watulans, that I haven't had a...

I'm so dang busy, Watulans, that I haven't had a chance to post in several days but I simply HAD to second this, as it was my first thought too for ChelePA. Good thinking, FOLV. Chele, I'm SO...
Forum: Challenges and Check-ins 07-16-21, 02:00 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
ChelePA, you took the words out of my mouth...

ChelePA, you took the words out of my mouth regarding variants and the like. I was thinking the same thing and I too hope nothing changes with the road trip for those able to go!!

And YOU ARE...
Forum: Challenges and Check-ins 07-16-21, 11:52 AM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Happy Friday, Watulans!! Let's see,...

Happy Friday, Watulans!!

Let's see, workouts, Wednesday was Mix It Up and Thursday was Shape It Up. I have a brand-new respect for these workouts, I'm telling you!! Baby mentioned Slim and Limber...
Forum: Challenges and Check-ins 07-13-21, 05:40 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
It's Tuesday, Watulans! Today was Slim...

It's Tuesday, Watulans!

Today was Slim Series Tone It Up Tuesday full strength with the ankle weights. Yippee!!

KateTT, sending you extra strong wishes and big Watulan hugs. That has to be so...
Forum: Challenges and Check-ins 07-12-21, 05:24 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
MAWWIAGE!!! OMG I love The Princess Bride so...

MAWWIAGE!!! OMG I love The Princess Bride so much! You gals have me laughing my socks off! :D

Today was Firm It Up. Geez, week 2 of Slim Series and yep, these workouts kinda build when done back...
Forum: Challenges and Check-ins 07-12-21, 01:30 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
It puts the lotion in the basket!! :D Yep, we do...

It puts the lotion in the basket!! :D Yep, we do movie/show quotes a lot too.

Kim, I'm so laughing about your husband's secret favorite movie!!! :D

Baby, I love that scene too! I'm a sucker...
Forum: Challenges and Check-ins 07-11-21, 06:24 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Happy Sunday all! Today was back to Slim...

Happy Sunday all!

Today was back to Slim Series, Tear It Up, which I was able to use heavier weights for in places like I usually do, yay! Also, I was able to do the ab work and roll back up off...
Forum: Challenges and Check-ins 07-09-21, 10:52 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Oye, happy late Friday Watulans!! ...

Oye, happy late Friday Watulans!!

FN2/Cataddict (both names given for VVFer's sake, hah!) I could really hug you right now for the stepless step suggestion. And I virtually hug ChelePA for the...
Forum: Challenges and Check-ins 07-08-21, 07:13 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Manleym and Bee, I'm gonna try to join you on...

Manleym and Bee, I'm gonna try to join you on Kat's HIIT step tomorrow...without a step though due to my back. :)

Today was Slim Series Mix It Up, tomorrow I'll do Cool It Off, then like Bee,...
Forum: Challenges and Check-ins 07-08-21, 01:32 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
I still love this and that's my answer too, hah...

I still love this and that's my answer too, hah hah hah!!! :D
Forum: Challenges and Check-ins 07-08-21, 10:04 AM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
Wait, where did Cathe post about a potential road...

Wait, where did Cathe post about a potential road trip?

ChelePA, I agree with Horusosiris about the presale prices and also with you, that these might be perfect when you're fully recovered. I'm...
Forum: Challenges and Check-ins 07-07-21, 05:27 PM
Replies: 1,512
Views: 91,956
Posted By kittybug
I'm with FOLV and Manleym on this one, yesssss!...

I'm with FOLV and Manleym on this one, yesssss! :music:

Today was Slim Series, Tone It Up, my second favorite in the series. VVfer I too remember when these first came out and they seemed a lot...
Showing results 1 to 20 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:54 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2009 Video Fitness